کودکستان و دبستان غیردولتی پسرانه رویش

رویش در نمایشگاه ناحیه ۳ اصفهان

اولین نمایشگاه هنر، خلاقیت و توانمندی های آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان در محل حسینیه سید الشهدای ارتش خیابان صفه به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مدارس ناحیه شروع به کار نمود. در این نمایشگاه دانش آموزان هر مدرسه توانمندی های خود را در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار دادند.

دانش آموزان مدرسه رویش نیز با حضوری مقتدرانه در ساحت علمی فناورانه نقش به سزایی در رونق نمایشگاه ایفا نمودند. علاوه بر ارسال دست سازه های دانش آموزان به نمایشگاه تیم رایانه مدرسه به نمایندگی از تمام دانش آموزان رویش با حضور در نمایشگاه و با مهارت های رایانه ای خود بازدیدکنندگان به وجد آوردند.

هم زمان با فعالیت دانش اموزان جناب آقای اکبرپور مدیریت محترم آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان ضمن بازدید از نمایشگاه دقایقی از وقت خود را با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه رویش از نزدیک با مهارتهای فرزندان عزیزمان بیشتر آشنا شدند و رهنمودهایی نیز در جهت موفقیت آنها ارایه فرمودند.

ضمن تشکر از تمام عوامل محترم برگزاری نمایشگاه به ویژه معاونت محترم آموزش ابتدایی سرخانم دکتر عظیمی فر و همکاران ارجمندشان برای تمام فرزندان عزیز ایران بالاخص دانش آموزان خوب رویش آرزوی بهترین ها را داریم.

لازم به ذکر است تمام دانش آموزان رویش هر هفته و به طور مستمر با حضور در کارگاه رایانه مدرسه تحت آموزش و نظارت مربی متخصص it علوم و مهارتهای رایانه ای را فرا گرفته و تمرین می کنند.

دبستان رویش؛ مدرسه ای تربیت محور، تخصصی و تمام هوشمند است که بر اساس اصول و فنون نوین آموزشی در ناحیه ۳ اصفهان مشغول فعالیت می باشد.

برای دریافت تصاویر بیشتر نمایشگاه به بخش گالری سایت رویش مراجعه فرمایید.

سعید معتمدی – مدیر رویش – ۱۵ بهمن ۱۴۰۲